perjantai 22. elokuuta 2014

Toivepostaus: oudot tavat

Itsestäni olen kertonut aika vähän täällä blogissani, johtuen vain ja ainoastaan siitä, etten tiedä mitä kertoisin. Olen niin tavallinen ihminen, ainakin omasta mielestäni :D. Sain kuitenkin postaustoiveen, jossa minua pyydettiin kertomaan minun ja Rasmuksen oudoista tavoista. No, minulla niitä varmasti on enemmän, mutta laitetaan kuitenkin Rasmuksestakin muutama. Ei ne Rassen tavat ehkä niin outoja ole, mutta hassuja ainakin :).

Minun oudot tavat:

- Jos keskityn johonkin asiaan tai ylipäätään teen ihan vaikka kotiaskareita, pidän kieltäni etuhampaiden päällä. Se, jos mikä näyttää tyhmältä, mutta en vain tajua sitä itse, enkä siis pysty lopettamaan sitä. En, vaikka saankin harva se päivä huomautuksia siitä kavereilta tai siskoiltani. 


- Minun on pakko laittaa joka käytön jälkeen kaikki vaatteet pesuun (varsinkin ne, jotka osuvat ihoon). Tiedän, että se ei ole hyvästä, vettä kuluu, sähköä kuluu ja etenkin vaatteet kuluvat, mutta jo kerran käytetyt vaatteet tuntuvat vain niin likaisilta päällä.

- Olen kaikista tehokkaimmillani yömyöhään. Yleensä hoidankin enimmät siivoamiset vasta kymmenen jälkeen. Ongelmana on vain se, että en tietenkään voi mm. imuroida siihen aikaan, kerrostalossa kun asutaan.. Ehkä meillä ei siksi imuroida läheskään päivittäin!? :D


- Minulla on tiettyjä aikatauluja tai miksi niitä nyt ikinä sanotaankaan. Esimerkiksi telkkaria katsellessa päätän, että mainoskatkolla minun pitää ehtiä laittamaan vaikka pyykit kuivumaan. Tai esim. minun pitää ehtiä kerätä Rasmuksen lelut olkkarista, ennen kuin mikro piippaa. Olenko ainut? :D

- Pihalle mennessä, alan aina mielessäni ennustamaan tulevaa säätä. En tiedä miksi yritän olla joku meteorologi, sillä yleensä aina olen väärässä.

-Jos esimerkiksi käsisaippua on loppu, en voi ostaa samanlaista tai samanväristä heti perään uudelleen. Monella tämän kaltaisella tuotteella vaihtelenkin yleensä niin, että joka toinen kerta ostan esim sinisen saippuan ja joka toinen kerta keltaisen. Välillä en ymmärrä itsekkään itseäni. :D


Rasmuksen "oudot tavat"



- Turvakaukalossa ollessaan Rasmus potkii itselleen niin kovat vauhdit, että välillä on sattunut jopa pieniä muksahduksia, sillä hän keinuu "yli". Onpas hankala koittaa selittää tälläistä.. :D 

- Ruokaillessa Rasmus laittaa monesti korvan ihan pöytään kiinni ja raapii pöydän alaosaa samalla. Kerran huvikseni koitin, että miksi ihmeessä hän niin tekee ja huomasinkin, että se raapimisen ääni kuulostaa hyvinkin oudolta pöydän läpi..

- Rasmus saattaa ihan yhtäkkiä kesken leikkiensä tulla luokseni ja selittää muka pätevänä: tätttättää, jonka jälkeen jatkaa takaisin leikkiensä pariin. Tälle jaksan kerta toisensa jälkeen nauraa, sillä en vain ymmärrä mitä hänen päässään liikkuu ja mitä hän haluaa minulle tulla kertomaan. 


Siinäpä muutamia outoja juttuja meistä. En tiedä, kuulostanko juttuineni ihan friikiltä, mutta tätä oli toivottu ja paikkaansa kumminkin pitää jokainen. Mitä outoja tapoja teillä on? Onko mitään samoja kuin minulla? :)








12 kommenttia:

  1. Hahahahahahahahaaa toi kuva Rassesta!!:DDDD

    VastaaPoista
  2. Hahaha voi että oot ihana outoine tapoines! <3 Toi kielijuttu on niiiiin tuttu (ja sulonen!) näky.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :D ja sä voisit piakkoin raahata ittes tännekin ! ♥

      Poista
  3. hahah ihana postaus!! :D

    VastaaPoista
  4. kun oon suihkussa niin mun pitää ottaa lopuks vettä suuhun ja sylkästä se ulos :D
    jos ehin sammuttaa suihkun ja unohdan ton niin kaikki alusta ....
    sit nukun aina peiton alla silleen että mulla on vaan pieni happiaukko .
    lasken kaikesta et syön parillisen luvun ( makarooneistakin ... )
    muuta en muistakkaa tähän hätään :-D

    VastaaPoista
  5. Nauroin sun oudoille tavoille! :D

    VastaaPoista
  6. Miltähän on mahtanut näyttää kun äiti ja poika raaviskelee yhdessä pöytää :Dd suloista♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, varmaan tosi oudolta! Onneks ei ollu ketää katsomassa sitä :D:D

      Poista

Kiitos kommentistasi ! En julkaise täysin asiattomia tai henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentteja :)