keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Meikkijuttuja

Mun on pitänyt tehdä meikkipostaus jo jonkin aikaa sitten, mutten oo vaan saanut aikaiseksi. En tosiaan meikkaa läheskään joka päivä, mutta viime aikoina olen vähän ryhdistäytynyt asian kanssa. On vaan itsellä jotenkin paljon virkeämpi olo, kun vaivautuu välillä meikkaamaan. Aikaa perus meikin tekemiseen minulla menee sellanen 10-15 minuuttia, joten se ei tosiaan ole paljon päivästä pois.

Aloitan laittautumisen pesemällä kasvot, ihan vain vedellä. Rasvoja enkä mitään muutakaan levitä naamaani ollenkaan, koska en ole kokenut tarvitsevani. Tosin nyt ihan vastikään kasvojeni iho on kuivunut huomattavasti ja pitäisi varmaan jonkinlainen kasvorasva käydä hommaamassa. Samoiten yleensä minulla on ollut todella tasainen ja hyvä iho, mutta nyt siihen on ilmestynyt jotain pientä näppylää. Toivottavasti tämä on vain joku vaihe ja ne olisivat pian poissa. Tietty talvellakin voi olla osuutta asiaan.



Sitten takaisin itse meikkaamiseen. Tässä on siis lähtökohta, täysin ilman meikkiä.


Ihan ensimmäisenä sekoitan Lorealin meikkivoidetta ja tuota Lumenen primeriä keskenään. Meikkivoide tuo vähän peittävyyttä ja primer taas sitten tekee ihosta kuulaan. Loistavia siis yhdessä! Sen jälkeen sipaisen silmien alle Garnierin roll-on-puikkoa peittämään tummat silmänaluset. Sitten vielä peitän epäpuhtaudet ja punoittavat kohdat edessä olevalla Lorealin peitevoiteella.




Seuraavaksi laitan Lumenen irtopuuteria. Tuo on mielestäni paras irtopuuteri mitä olen kokeillut! Ja sen jälkeen laitankin Rimmelin aurinkopuuteria. Tuota olen ostanut vuodesta toiseen ja näköjään pitäisi ostaa pian taas uusi. Sitten laitan aavistuksen poskipunaa ja pohjameikki on valmis.




Silmiini laitan ensimmäiseksi Estee Lauderin luomiväripaletin vaaleinta väriä, koko luomelle kulmaan asti. Sitten laitan hieman "kissamaiset" rajaukset wetnwild-eyelinerilla. Sen olen ostanut Seppälästä,kerta toisensa jälkeen, koska olen todennut sen oikein hyväksi. Parasta eyelinerissä on, että se pysyy hyvin, vaikka silmäni vuotavat aina jossain vaiheessa päivää. Eikä tosiaan ole hinnalla pilattu, sillä se maksaa hiukan alle 4 euroa muistaakseni. Huono puoli on kyllä se, että sitä saa ihan tosissaan pestä pois. No, se siitä. Seuraavaksi taivutan ripset ja laitan ripsiväriä. Tällä hetkellä käytössäni on Lancomen hypnose drama-ripsari, joka on mielestäni oikein hyvä. Sitten siirrynkin kulmakarvoihin ja teen niistä hieman tummemmat Lumenen kynällä. Ja valmista on silmienkin osalta.



Huulimeikkiosioon kokosin kolme eri huulimeikkiä, mitä useinmiten käytän. Tällä kertaa laitoin tuota Lumenen punaista huulipunaa, mutta jos en halua punaisia huulia, niin laitan yleensä joko We Care Iconin vaaleanpunaista huulipunaa, tai ihan vain Maybellinen huulikiiltoa.


Valmis ! Näin minä meikkaan itselleni arkimeikin. Iltamenoista, jos olisi kyse, niin laittaisin tummempia luomivärejä, mutta nämä menevät arkena.

4 kommenttia:

  1. Sulla on tosi hyvät tuotteet näköjään - pistit peitevoiteet ja meikkivoiteet tosi nätisti. Mä en vaan saa noin :D terveisiä myös ylisuloiselle pojallesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Musta tuntuu että oon löytäny ittelleni just sopivat tuotteet niin homma on käyny helpommaks. :) Ja kerron terveiset :)

      Poista
  2. Tosi kiva meikki! Oot kyllä luonnonkaunis kylläki :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ! En julkaise täysin asiattomia tai henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentteja :)